موسیقی عرفانی

دانلود موسیقی عرفانی

موسیقی عرفانی

دانلود موسیقی عرفانی

گلنار با اجرای تلفیقی از شهرام ملک زاده +دانلود

دانلود آهنگ بسیار زیبای گلنار با اجرای تلفیقی از شهرام ملک زاده


این ترانه اجرای داریوش رفیعی است و سرهنگ زاده آن را باز خوانی نموده است. شهرام ملک زاده هم اخیرا در مراسم نکوداشت دکتر توحیدی آن را اجرا کرده است.

این آهنگ تلفیقی هست و با گیتار خونده میشه و یکم ریتمش از آهنگ اصلی تند تر هست و خیلی هم زیباست...
من که چند بار گوش کردم و خسته نشدم...شما رو نمی دونم
متن شعر:

گلنار گلنار کجایی کز غمت ناله می کند عاشق وفادار 
گلنار گلنار کجایی که بی تو شد دل اسیر غم دیده ام گهربار
گلنار گلنار دمی اولین شب آشنایی و عشقمان بیاد آر
گلنار گلنار در آن شب تو بودی عیش و عشرت و آرزوی بسیار
چه دیدی از من حبیبم گلنار که دادی آخر فریبم گلنار
نیابی ای گل نصیب از گردون که شد ناکامی نصیبم گلنار
بود مرا در دل شب تار آرزوی دیدار 
تا به کی پریشان تا به کی گرفتار
یا مده مرا وعده وفا راز خود نگه دار
یا بروی من خنده ها بزن قلب من بدست آر
چه دیدی از من حبیبم گلنار که دادی آخر فریبم گلنار
نیابی ای گل نصیب از گردون که شد ناکامی نصیبم گلنار
نشدی عاشق نشدی عاشق ز کجا دانی چه کشد هرشب دل من گلنار
لب خود بگشا لب خود بگشا به سخن گلنار دل تنگم را مشکن گلنار

mp3

3.2mb

پسورد:ندارد




نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

ممنون
میگم اگه من بهشت نیومدم چی؟
میای جهنم دیدنم؟

شمام غریبه ای؟؟؟
البت این غریبه اون غریبه نیستاااااا...
ولی خب به روی چشم...

مهلا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

ممنونننننننن

عابرسپیده جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ http://aberesepideh.blogfa.com/

با سلام موسیقی بسیار خاطره انگیزی هست
ممنون از شما
من هم از شنیدن چند باره اون خسته نشدم
موفق باشین

عابرسپیده جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ http://aberesepideh.blogfa.com/

پس گویا ما خیلی غریبه تریم چون شما نیز رفتی...

ماهی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

خیلی خیلی خیلی ممنون واقعاعالیه البته از sعزیزم ممنون ک بهم پیشنهاد داد آهنگو گوش کنم همون اول فک کنم 30 دفعه گوش کردم

درود بر S عزیز

مامیترا چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com

سلام
کار آقای داریوش رفیعی رو بیشتر می پسندم

خانی پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ

اجرای زنده اقای ملک زاده در جشن دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی بود
این رکورد هم برادرم اون موقعه انجام داد که یه ک÷ی هم به اقای ملک زاده دادیم اون هم نامردی نکرد ÷خش کرد
دلیل بی کیفیت بودنش هم همین بود. کلا همین رکورد ایشون معروف کرد. در کل صدای گرمی دارن .ممنون که این ترک گذاشتین. خودم اصل سی دی این تراک گم کردم.

خب، منبع این ترک هم پیدا شد پس!
تا الان نزدیک به 23396 دانلود از لینک من خورده. امیدوارم باز هم دانلود بشه و مردم لذت ببرن

بهزاد سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری

زینب پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:17 ب.ظ

تا به کی پریشان تا به کی گرفتار
یا مده مرا وعده وفا راز خود نگه دار
یا بروی من خنده ها بزن قلب من بدست آر..ممنونم...خیلی آهنگ خاطر انگیز بود برای من و این بازخوانی یادبودی شد از خاطراتی که غیر قابل وصف اند..فقط خواستم تشکر کنم...گرجه تاریخ پست برای 4سال پیش هست!

بانو شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام واقعا زیبا دلنشین بود
باز هم از این خواننده ی خوش صدای جوان اهنگ بذارین

sam پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:13 ب.ظ

دمت 20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد